Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Beręsewicz Paweł [et al.]
(1)
Cohen Jacqueline
(1)
Gossop Michael
(1)
James Beverly
(1)
Levy Stephen J
(1)
Reutt-Majkowska Ewa
(1)
Święcicki Łukasz
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Profilaktyka
(2)
Alkoholicy
(1)
Dziecko
(1)
Lekozależność
(1)
Nałóg
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka napisana przez dwoje nowojorskich psychoterapeutów (pracownika społecznego i psychologa) przedstawia związki zachodzące pomiędzy dwoma formami zaburzeń: chorobami psychicznymi i nadużywaniem substancji psychoaktywnych. Autorzy dokonują przeglądu i omówienia teoretycznych i praktycznych problemów związanych z tymi zaburzeniami, przedstawiają krótką historię trzech systemów terapeutycznych w Stanach Zjednoczonych (zajmującego się chorobami psychicznymi, nadużywaniem alkoholu i nadużywaniem innych substancji psychoaktywnych) oraz omawiają zagadnienia kliniczne związane z leczeniem chorych z podwójną diagnozą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 613 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza książka została napisana przez praktyka i adresowana do profesjonalistów pracujących z dziećmi, które doznały urazu psychicznego. Metody diagnozy i terapii proponowane przez Beverly James są przeznaczone dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Atutem tych metod jest możliwość stosowania ich nie tylko w przypadkach zaburzeń występujących u dzieci po urazach psychicznych, ale także wówczas, kiedy nieprawidłowe funkcjonowanie jest warunkowane innymi czynnikami. Dotyczy to dzieci z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej czy też z zaburzeniami emocjonalnymi ľ szczególnie tych, którym brakuje umiejętności kontrolowania swoich emocji. W procesie pomagania dzieciom po urazach psychicznych jedną z ważniejszych rzeczy, na którą autorka książki zwraca uwagę, jest włączenie do niego osób z najbliższego otoczenia dziecka ľ rodziców, opiekunów, nauczyciela, pracownika socjalnego. Pomoc interdyscyplinarna jest bowiem uznawana za najbardziej efektywną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej